torstai 18. kesäkuuta 2015

Moro!
Tällä kertaa aattelin höpistä vähään mun hiusuudistuksesta, joka onkin teippipidennykset!
Kuten jotkut saattaakin ehkä tietää, mulla on jo ollut kerran tummissa hiuksissa teipit, mutta halusin samanlaiset nyt vaaleisiin.
Sitten otin yhteyttä yheistyön merkeissä Rapunzelofsweadeniin!
Heidän nettisivuilleen pääset tästä;
 Mun hiusten malli on Quick & Easy Original Suora,
ja sävy on #P24/60, ja pituutena toimii 50cm.
 Alunperin olin menossa kampaajalle laittamaan nämä, mutta sitten päädyttiinkin parin Youtube-Tutorialin jälkeen siskon kanssa laittamaan itse, kun älyttiin kuinka yksinkertainen laittotapa on! 

Oon aivan järkyttävän tyytyväinen, ja mikä ihaninta teippipidennykset kestääkin ainakin joku 3kk päässä! 
Uskon että Rapunzelofsweden tulee olemaan mun vakkari tästälähtien! :)



1 kommentti: